티스토리 뷰
3D Oriented bounding boxes made simple
Calculating 3D oriented bounding boxes. Oriented boxes are useful to avoid obstacles and make best utilitsation of the real navigationable space for autonomous vehicles to steer around.
logicatcore.github.io
이거 어떻게 하지 고민했었는데, data point 의 eigen vector 구해서 다른 rest pose의 3d bounding box를 rigid align하는 것이었다.
'Research (연구 관련)' 카테고리의 다른 글
Bug of 'conda install pytorch' (0) | 2023.01.03 |
---|---|
CO3D, Pytorch3D camera coordinate system (0) | 2022.12.20 |
연구주제 (2) | 2022.09.12 |
https://math.stackexchange.com/questions/180418/calculate-rotation-matrix-to-align-vector-a-to-vector-b-in-3d (0) | 2022.08.31 |
cuda toolkit (0) | 2022.08.26 |
공지사항
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
- Total
- Today
- Yesterday
링크
TAG
- Pose2Mesh
- densepose
- Generative model
- focal length
- 헬스
- 컴퓨터비젼
- 컴퓨터비전
- nohup
- spin
- Transformation
- camera coordinate
- 인터뷰
- pyrender
- 비전
- nerf
- deep learning
- demo
- 피트니스
- 문경식
- Virtual Camera
- part segmentation
- 에디톨로지
- 2d pose
- VAE
- Machine Learning
- world coordinate
- pytorch
- 머신러닝
- Interview
- Docker
일 | 월 | 화 | 수 | 목 | 금 | 토 |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
글 보관함